دانلود فیلم لاتاری بصورت رایگان و باکیفیت بالا

 

لاتاری فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان، نویسندگی ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در جشنواره ۳۶ فجر سال ۱۳۹۶ حضور داشت و در بخش جلوه های ویژه بصری کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره شد. امیر علی و نوشین هم دیگر دوست دارن و میخواهن با هم ازدواج کنند ولی پدر نوشین مخالف هست خود نوشین هم دچار یک ورشکستی خیلی سنگین شده و یک خواستگار دیگه هم دارد به نام نیما ولی نیماوا برای مدینگ شدن میخواد تا بتونه از طریق دختر مدل های روز خودش را معرفی کند و پدر دختر هم با کارنیما موافق هست حالا از این طرف چون آقا نیما پسر بزرگ خانواده حدود ۳۰۰ میلیون تومان بدهی دارد درد سر بزرگی پیش میاد و نوشین خود کشی میکند و امیرعلی با شنیدن این خبر شدیدا دیووانه شده و خیلی سریع به پیگیر حقیقت شده. او در دوبی دست به این کار زده بعد تنها هم نبود و با یک رزمنده قدیمی که الان مربی فوتبال است هم راه شد به کشور دوبی حالا اینا برای بهتر متوجه شدن این داستان از یکی از هم رزم های او به نام موسی سوال می کنن تا ازش کمک بگیرن ولی بازهم به نتیجه خواستی نمیرسن. میرن دوبی دنبال سر نخ که یک راننده تاکسی ایرانی که مقیم اون کشور هست واسطه قاچاقچی را میابند در همین حال که داشتن انتقام میگرفتن ازش حاج مرتضی سر میرسه و نمیذاره کار انجام بشه امیرعلی و آقا موسی هم می فهمند که پای یک خلیفه زاده وسط است و نوشین با او رابطه داشته و همخوابی کرده در اینجاست که حاج موسی دیووانه وار به دنبال او گشته پس از پیدا کردنش او را به قتل رسانده.

نقد فیلم ایرانی و دیدنی لاتاری :

آقای محمد حسین مهدویان همیشه خدا فیلم هایش خاص بوده که این هم یک المان هست. خلاصه براتون بگم فیلم های این کارگردان خیلی حرفه ای کار میشه و همه در انجام کارشون واقعا حرفه ای هستند. یکی از دیگر کارهای حسین این است که دوربین شخصیت دارد. و همین هم همیشه باعث می شود تا فیلم های ایشون جذاب تر دیده بشه. مهدویان برای فیلم لاتاری خیلی ریسک بالایی کرده است واقعا میشه گفت لاتاری در همه چی بی تاثیر نبوده و کاملا منطقی بوده این کارگردان انگار فیلم خودش نیست و از بیرون به فیلمش نگاه می کند تا به موفقیت عالی برسد و این فیلم یکی از بهترین کارهایش شده حالا به نظر من ۲ فیلم قبلی ایشون خیلی بهتربود. این اثر دومین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران و پر مخاطب‌ ترین فیلم اکران نوروزی ۱۳۹۷ است

پس از اکران لاتاری و استقبال بی نظیر مردم از این فیلم که منجر به برگزاری چندین سانس فوق العاده برایآن شد، بسیاری از کارشناسان و البته مخاطبان از شانس بالای فیلم برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم خبر داد. فیلمی که به سخته ساخته شد ولی چون حرف دل است بر دلم هم نشست، محمد حسین مهدویان برای مردم فیلم ساخته و بدون اداهای معمول، حرف هایش را به صورت منطقی و به دور از شعارزدگی می زند، باید صبر کرد و دید که آیامسوولان محترم جشنواره پیام مردم درباره لاتاری را دریافت می کنند، یا تغییر روش  کسب آرای مردمی و برخی سوالات درباره آن، باعث اتفاقات ناگوار می شود. ان شالله که این طور نخواهد شد. همچنین بازیگر معروف سینما و تلوزیون جواد عذتی در خصوص فیلم سینمایی مهدویان گفت: من فیلم لاتاری را بشدت دوست داشتم چرا که انتخابی کرده که کارش را خیلی خوب بلد هست.

عوامل ساخت و تولید فیلم لاتاری :

کارگردان : محمد حسین مهدویان
مدیر تولید : کامران حجازی
مجری طرح : امیر بنان
نویسندگان : ابراهیم امینی – محمد حسین مهدویان
بازیگردان : ابراهیم امینیطراح صحنه و لباس : بهزاد جعفری طادی
صدابردار : هادی ساعد محکم
طراح گریم : شهرام خلج
دستیار اول کارگردان : عبدالرحیم صاحب الفصول
دستیار اول فیلمبردار : مهران ممدوح
جانشین تولید : مسعود زمانی
برنامه ریز : محمد رضا کشمیری
دستیار تهیه : محسن خواجه افضلی
مدیر فیلمبرداری : هادی بهروز
مدیر تدارکات : محمد اسماعیل کلبی آبادی
پشتیبانی تولید : مهدی جهانگیری
دستیاران فیلمبردار : سید ناصر میرخانی – تیام کیانی – مهدی نیرومند -حسین شباهنگ – محمدرضا بادامچی – محمد حبیبی
دستیاران کارگردان : امیرحسین هاشمی – صدرا امانی – محسن جعفرزاده
منشی صحنه : پوریا کاظمی
دستیاران صحنه و لباس : بهزاد آقابیگی – حدیث حسنوند – سعیده جهانگیری
مجریان گریم : سیاوش میرواحدی – ریحانه عادل نژاد
دستیاران صدا : کیومرث سبحانی – جلال سعادتیار
عکاسان : سحاب زریباف – مجید طالبی
فیلمبردار پشت صحنه : رضا محبی