دانلود فیلم شعله ور با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی شعله ور با کیفیت عالی ۱۰۸۰p

دانلود فیلم سینمایی شعله ور با کیفیت عالی و حجم بسیار کم

دانلود فیلم شعله ور ” با چهار کیفیت عالی و حجم کم

لینک دانلود افزوده شد

دانلود فیلم شعله ور

دانلود فیلم شعله ور

نوع فیلم: اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۵

کارگردان: حمید نعمت‌الله

نویسنده : حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست

تهیه کننده : محمدرضا شفیعی

محصول : ایران

بازیگران فیلم شعله ور : امین حیایی، پانته‌ آ مهدی نیا، دارا حیایی، زری خوشکام و…

خلاصه داستان : چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها. ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که عددی نشده است و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با کاران مووی همراه باشید…

تصاویر و عکس های از فیلم شعله ور

دانلود فیلم شعله ور با لینک مستقیم

تیزر

https://fdl.karanmovee.ir/anons/Sholevar%20Tizer.mp4

دیگر گفتنی ها از فیلم شعله ور :

حالا دیگر حمید نعمت الله به سبکِ مهمى در سینماى ایران تبدیل شده است. تیر آخر شعله ور نام دارد. با داستانى درباره مردِ مُرده اى که به نظرش در زندگى، عددى نشده و بیهوده روزگار را سرِ کار گذاشته. نعمت الله استاد بازى گرفتنِ عجیب از کسانى است که شاید بازىِ خوب کم داشته باشند.

فیلمساز محبوب ما اینجا کارى با امین حیایى مى کند که یقین پیدا مى کنى حیایى در شعله ور دور است از تمام آن نقش هاى عجیبِ کلیشه اىِ دمِ دستى و بى وجود. فرید در شعله ور انسانِ مفلوکى است که حسادت مجالِ نفس کشیدنش نمى دهد.

متنفر مى شود وقتى مى بیند پسرِ گوشه گیرش پدر را الگوى زندگى اش قرار نمى دهد و جاى پدرِ بى خودش، رفیق پدر را الگو مى کند. شخصیتى که غواص است و فرید مدام در پى این است تا زخمش را به او بزند. و آخر به طورِ بیمار و ترسناکى این کار را مى کند. وقتى حسادت تمام بدنش را پُر مى کند.

دانلود فیلم های امین حیایی

نعمت الله غیر از فیلمنامه ى بى نقص خودش و یارِ غارِ همکار و همیشگى اش، هادى مقدم دوست و بازى هاى یک دست بازیگرانش، عناصرِ دیگرى هم در شعله ور برایمان مى آورد. مهم ترینش نابغه اى است به نام روزبه رایگا. کار پر زحمت فیلمبردارِ شعله ور از برگ هاى برنده فیلم است و به خوبى اثرى را عرضه کرده که از آن دسته از آثار ناب سینما است که از دریچه دوربین و سر صحنه معنا پیدا مى کند.

فرم کلىِ بصرىِ شعله ور بى نظیر است؛ نماهاى کارت پستالى و چشم نوازى که مناظرى دلچسب و دیدنى از سیستان و بلوچستان مثل طلوع و غروب اغواگر خورشید نشانمان مى دهد، قاب هاى پهن با نماهاى دور و نزدیک از ولگردى هاى فرید در بازار محلى، آن قاب هاى چشم نواز از بازار و لباس هاى رنگارنگِ محلىِ سیستان و بلوچستان و کلى عنصر تکنیکال از محیط پیرامون فرید، مثل رنگ شن و ماسه ها و نوع تأثیرى که باد و خاک بر اشیاء پیرامون فرید مى گذارد،

دانلود فیلم ایرانی جدید فیلم شعله ور با کیفیت بالا ۱۰۸۰p و حجم کم لینک مستقیم

=============

دانلود تمامی کیفیت ها فیلم ایرانی فیلم شعله ور – ۱۰۸۰P – ۷۲۰P – ۴۸۰P – ۴K

=============

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

دانلود فیلم سینمایی فیلم شعله ور با کیفیت عالی و حجم کم :

کیفیت ۴K

=============

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۱۰۸۰p

=============

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۷۲۰p

=============

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

کیفیت ۴۸۰p

=============

پرداخت و دانلود با لینک مستقیم

=============

دانلود فیلم ایرانی

=============

دانلود فیلم تخته گاز

===============

دانلود سریال سال های دور از خانه

تمامِ نبوغ شعله ور حمید نعمت الله:

یکسانىِ سهم آسمان و زمین در فرم بصرى فیلم و مهم ترینش قاب بندى هاى درست رایگا که اتفاقاً برخلاف نماهاى کارت پستالىِ اکثر فیلم، ایستا و سرد عمل مى کند و به درستى دنیاى رو به زوال فرید و تمام تنهایى و به قهقرا رسیدنش را به مخاطبش به درستى القا مى کند.

در واقع نعمت الله با کمک فیلمبردار کاربلدش، درونیات فرید را در فرم اثرش بازتاب مى دهد و باعث مى شود مخاطبش را با کاراکترِ به آخر رسیده اش، همدل کند. پیرنگ فیلمنامه هم به درستى پرداخت شده. کارى که نعمت الله و همکار فیلمنامه نویس اش، هادى مقدم دوست خوب بلدند و در تمام آثارشان حتى تله فیلم ها و سریال پرطرفدارشان، وضعیت سفید پیرنگ هاى پر تعلیق و دقیقى طراحى کرده بودند.

نعمت الله هیولا سازِ قهارى است. دقیقا شخصیت هایى مى سازد که مخاطب را مى ترساند. شخصیت هایى که از حسادت، خود برتربینى تا طمع و کینه عناصر وجودى شان است. گاهى این شخصیت ها خاکسترى مى شوند و زیاد جولان نمى دهند اما گاهى حاضرند براى حسرت هاى بى خودشان حتى آدم ها را بسوزانند. از احمد رنجه ى بى پولى و مسعودِ آرایش غلیظ تا همین فرید شعله ور که حسادت مانند موریانه تمام ذهنش را خورده و تنها با خرابکارى آرام مى گیرد.

نعمت الله با شعله ور به ما یادآورى مى کند که هرچند کارنامه اش مثل کیمیایى و مهرجویى ها پربار نیست اما با همین کارنامه اندک ( البته در سینما ) توانسته منتقدان سینما و مخاطبان خودش را نسبت به آثار جدیدش کنجکاو کند. و این یعنى فیلمساز ما تیرش را درست وسط خال زده. بدون هیچ شکى اگر نعمت الله پخش کننده هاى کاربلدى پشت آثارش داشت الان بیشتر از آثار فرهادى و جوان هایى که بى دلیل و بادلیل از فستیوال هاى خارجى جایزه مى گیرند، براى آثارش جایزه به خانه میبرد.

خود نعمت الله هم انگار هیچوقت تمایلى نشان نداد براى اینکه فیلم هایش در کشورها و فستیوال هاى سینمایىِ مختلف، اکران شوند و احتمالا ( شاید هم مطمئناً ) جایزه هم ببرند. اگر مى شد قاعدتاً امروز از فیلم نیوز مى شنیدیم شعله ور در بخش مسابقه کن روى پرده رفت. یا اینکه جایزه دوربین طلایى را از بخش نوعى نگاه به خانه برد. کاش مى شد. و هنوز هم دیر نشده، هم مى شود برنامه اى براى فیلم هایش مثل رگ خواب، شعله ور یا بوتیک در سینماتک ها ترتیب داد و هم اینکه براى آثار جدیدش مثل فیلمى که در دست تولید دارد برنامه اکران در فستیوال هاى معتبر خارجى را در نظر داشت.

فیلم ایرانی فیلم شعله ور

یادداشتی بر شعله ور
ساختهٔ حمید نعمت الله

حمید نعمت الله سینما و کارگردانی را با درام کالتش٬ بوتیک شروع کرد. فیلمی داستان گو با بازی متفاوت محمدرضا گلزار٬ رضا رویگری٬ گلشیفتهٔ فراهانی و یوسف تیموری. نعمت الله اما در این سالهایی که به یکی از فیلمسازان سرشناس سینمای ایران تبدیل شده آثار متفاوت و همه پسندی جلوی دوربین برده است. از جمله چند تله فیلم و سریال مثل وضعیت سفید که از آنتن شبکه سه پخش شد و تا آخرین فیلم سینمایی اش شعله ور. شعله ور ملودرام هارور گونه ای است. البته ربطی به گونه وحشت ندارد اما مثل همیشه حمید نعمت الله کاراکترهایی خلق می کند که گاهی در بعضی از سکانس ها و موقعیت های فیلمنامه بیننده را میترساند. البته این به معنی هارور بودن کلیت فیلم نیست بیشتر به کاراکتر شعله ور میرسد. شعله ور یک امین حیایی متفاوت دارد.

امین حیایی بعد از چندین سال و بازی متفاوتش در پسر ایرونی به کارگردانی محمد حسین لطیفی در شعله ور و در مقابل دوربین روزبه رایگای فیلمبردار نقش مردی را به دقت و زیبایی تمام ایفا می کند. نقش شخصیت مردی که حسادت تمام شخصیت و زندگی خانواده گی اش را فرا گرفته. مردی که اعتقاد دارد در زندگی اش هیچ عددی نشده و به جایی نرسیده است. از یه سو اعتیادش به مواد مخدر و مصرف مرفین کار دستش داده و از سویی رابطه ناقص و خرابش با مادر و البته پسر جوانش زندگی را برایش تلخ می کند. امین حیایی به شکل عجیبی در گاهی از سکانس های شعله ور خطرناک می شود. البته این بیشتر به تخصص حمید نعمت الله برمی گردد.

نعمت الله بازیگرانی انتخاب می کند که تا قبل از آن متفاوت نبوده اند و به قول ناصر تقوایی از چوب خشک بازیگر میسازد. شعله ور تصاویر ناب و درجه یکی دارد. روزبه رایگا حالا به یکی از فیلمبرداران کاربلد و تخصصی سینمای ایران تبدیل شده است. در شعله ور بی شک می توان گفت رایگا تمام سکانس هایش را به شیوه ایسپلن گرفته و به کارت پستال تبدیل کرده. به شدت مهندسی کار کرده و البته از فضای استان سیستان و بلوچستان استفاده درستش را انجام داده. حمید نعمت الله شعله ور را تقریبا همزمان با رگ خواب جلوی دوربین برد. سال پیش و در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر شعله ور به یکی از آثار مورد استقبال منتقدین و مخاطبان فستیوال فیلم فجر تبدیل شد. فیلم تأثیرگذاری که فروش قابل قبولی هم در سینماهای سراسر کشور داشت. حمید نعمت الله این روزها و در مدیوم شبکه نمایش خانگی قرار است سریال درام سرباز را جلوی دوربین میبرد. در سرباز بازیگران زیادی از جمله جواد خاجوی جلوی دوربین نقش ایفا می کنند.

       
    فیلم های مرتبط
    نظرات کاربران

    دیدگاه ثبت شده: 0

    نظر خود را بنویسید