دانلود فیلم جنگ برای سیاره میمون ها 2017

این فیلم که در سال 2017 به انتشار رسیده در زانرهای اکشن و ماجراجویی و درام به خوبی توانسته داستانی زیبا و دیدنی را به نمایش بگذارد. داستانفیلماز این قرار است که در جنگ برای سیاره میمونها، سزار و ارتش میمونها وارد یک درگیری تحمیلی و مرگبار با ارتش انسانها به رهبری کولونلی بیرحم میشوند. به دنبال تلفات غیر قابل تصور ارتش میمونها، سزار در کشاکشی نزدیک با غریزه تاریک خود، جهت گرفتن انتقام گونه میمونها آماده میشود. قضای روزگار در نهایت سزار و کولونل را در نبردی حماسی برای آینده هر یک از گونهها و تعیین سرنوشت این سیاره رو در روی یکدیگر قرار خواهد داد …

درباره فیلم War for the Planet of the Apes 2017

فیلم War for the Planet of the Apes که کاربران ایرانی آن را با نام جنگ برای سیاره میمون ها می شناسند بعد از انتشار توانست انتظارها را برآورده کند و در موضوعیتش بینندگانش را متحیر کند. در این فیلم بازیگرانی همچون Andy Serkis و Woody Harrelson و Steve Zahn به ایفای نقش پرداخته و در اجرای نقش خود بی نظیر عمل کرده اند. همچنین کارگردانی این فیلم زیبا نیز بر عهده Matt Reeves بوده است. این فیلم از وبگاه IMDB امتیاز 7.40 را دریافت کرده که در ژانر خود و نوع ساخت فیلم به نظر امتیاز قابل قبولی بوده است. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

تماشای آنلاین فیلم War for the Planet of the Apes به صورت رایگان

شما می توانید با سریعترین روش در سایت کاران مووی فیلم مورد نظر خود را یافته و بصورت رایگان به همراه پخش آنلاین فیلم مشاهده کرده و نهایت لذت را ببرید. فیلم جنگ برای سیاره میمون ها War for the Planet of the Apes 2017با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 به انتشار رسیده و نسخه زیرنویس چسبیده این فیلم نیز بصورت مجزا قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعتی بالا به همراه زیرنویس فارسی چسبیده برای شما کاربران قرار داده شده تا نهایت لذت را برده باشید.

فیلم جنگ برای سیاره میمون ها (War for the Planet of the Apes) فیلمی آمریکایی در ژانر علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی مت ریوز و نویسندگی مارک بامبک و ریوز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم دنباله فیلم‌های ظهور سیاره میمون‌ها (۲۰۱۱) و طلوع سیاره میمون‌ها (۲۰۱۴) می‌باشد، و سومین قسمت از مجموعه سیاره میمون‌ها سری بازراه‌اندازی به‌شمار می‌رود.

داستان فیلم در سال ۲۰۰۶ میلادی اتفاق می‌افتد، زمانی که سیاره زمین توسط میمون‌ها به رهبری سزار اداره می‌شود. ارتش انسان‌ها که در حال انقراض هستند، به رهبری کولونل والتر کوری، به رهبری سزار می‌تازد. سزار و میمون‌هایش مجبور به فرار به جنگل می‌شوند، اما کوری و ارتشش آنها را تعقیب می‌کنند.

اندی سرکیس در نقش سزار، وودی هرلسون در نقش کولونل کوری، از بازیگران اصلی فیلم هستند. سایر بازیگران فیلم عبارتند از:

  • توبی کبل در نقش نوبل
  • جودی گریر در نقش کارا
  • استیو زان در نقش کول
  • تری کروز در نقش مولی
  • جیمز بردلی در نقش کال

فیلم جنگ برای سیاره میمون ها با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران همراه شد. این فیلم در زمینه‌های کارگردانی، فیلم‌نامه، جلوه‌های ویژه، اکشن و بازیگری مورد تحسین قرار گرفت. فیلم همچنین در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۴۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

فیلم جنگ برای سیاره میمون ها یک اثر علمی تخیلی حماسی و پرتنش است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می‌کند. این فیلم همچنین دارای پیام‌های عمیق اخلاقی و انسانی است.

در ادامه به برخی از نکات برجسته فیلم جنگ برای سیاره میمون ها اشاره می‌کنیم:

  • کارگردانی مت ریوز در این فیلم بسیار قابل توجه است. ریوز با استفاده از نماهای خیره‌کننده و صحنه‌های اکشن مهیج، فضایی حماسی و پرتنش را برای فیلم خلق کرده است.
  • فیلم‌نامه مارک بامبک و مت ریوز نیز بسیار خوب نوشته شده است. فیلم‌نامه علاوه بر اینکه داستانی جذاب و پرکشش را روایت می‌کند، دارای پیام‌های عمیق اخلاقی و انسانی نیز هست.
  • جلوه‌های ویژه فیلم نیز بسیار عالی هستند. جلوه‌های ویژه به خوبی توانسته‌اند میمون‌ها را به شکلی واقع‌گرایانه به تصویر بکشند.
  • بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. اندی سرکیس در نقش سزار، وودی هرلسون در نقش کولونل کوری، و سایر بازیگران نیز به خوبی در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند.

در مجموع، فیلم جنگ برای سیاره میمون ها یک اثر علمی تخیلی حماسی و پرتنش است که داستانی جذاب و پرکشش را روایت می‌کند. این فیلم همچنین دارای پیام‌های عمیق اخلاقی و انسانی است