دانلود فیلم ما همه گناهکاریم با کیفیت ۱۰۸۰p و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ما همه گناهکاریم با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم جدید ما همه گناهکاریم با چهار کیفیت عالی متوسط

لینک دانلود افزوده شد

دانلود فیلم ما همه گناهکاریم

دانلود فیلم ایرانی ما همه گناهکاریم

نوع فیلم: اجتماعی

سال تولید: ۱۳۹۲

نویسنده :پدرام کریمی

کارگردان : حسن ناظر

بازیگران: مجید شهریاری، الهام حمیدی، همایون ارشادی، امیر آقایی، بهرام ابراهیمی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین مدرس، مهران رجبی، علی عمرانی، مهدی سلوکی، فریبا طالبی و…

خلاصه داستانیوسف جوان روایتگر زندگی فرهاد است که برای درمان دخترش به پول زیادی احتیاج دارد و حاضر است. برای تهیه این پول هر چیزی را بفروشد حتی خودش…

بقیه قصه در فلاش‌بک روایت می‌شود. داستان یک خانواده معمولی و تحصیل کرده که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و بیماری تنها دخترشان نهال (رایا رحیمی) هم به مشکلات‌شان اضافه شده‌است.فرهاد در منزل، فیلم‌ها و سریال‌های روز و پرطرفدار را دانلود، ترجمه و بر روی سی‌دی با زیرنویس فارسی رایت می‌کند. همه قشر مشتری دارد. برای کسب درآمد شدیدا تلاش می‌کند و سرش به‌خاطر کیفیت کارش شلوغ است.

در همان دقایق ابتدایی، زمانی که یکی از مشتری‌های خانم برای فرهاد دلبری می‌کند، سگرمه‌های او در هم می‌رود و مخاطب او را مردی نجیب می‌یابد. این نجابت با تدریس خصوصی به دیبای کازینودار و جسور و جذاب، آن هم در شب و تنها در خانه آن زن، تناقضی آشکار در شخصیت‌پردازی کاراکتر امیر ایجاد کرده‌است.

تدریس خصوصی زبان که سارا (الهام حمیدی) همسر فرهاد هم از آن مطلع است؛ ولی فرهاد ترجیح می‌دهد پنهانی با شاگردش صحبت کند و اجازه ندهد سارا متوجه قرار درسی! آن‌ها شود. واقعا رابطه فرهاد و دیبا چیست؟ معلم-شاگردی؟ بیشتر به‌نظر می‌رسد فرهاد، دیبا را با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد، چون هدف دیبا مشخص است و فرهاد نمی‌تواند بگوید متوجه آن نشده‌.

دیبا هم زنی عصبی و با مشکلات روحی-روانی می‌نماید که از دست همسر سابقش داریوش در امان نیست و به‌دنبال یک بادیگارد برای محافظت از خودش و قمارخانه‌اش می‌گردد. چه کسی بهتر از فرهاد که تدریس خصوصی زبان می‌کند، باشگاه ورزشی می‌رود، متاهل است، پخش کننده فیلم است و خلاصه همه چیز هست جز بادیگارد. کاملا مشخص است که دیبا غرض دارد و عاشق فرهاد شده.

فیلم Ma hameh gonahkarim محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد و به کارگردانی Hassan Nazer در سال 1395 ساخته شده است. در فیلم ما همه گناهکاریم بازیگرانی چون امیر آقایی، الهام حمیدی، همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

ما همه گناهکاریم فیلمی به کارگردانی حسن ناظر، نویسندگی پیمان عباسی و تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی محصول سال ۱۳۸۹ است.

این فیلم در تاریخ ۸ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

========

دانلود رایگان با کیفیت ۷۲۰p

========

دانلود با لینک مستقیم

========

دانلود فیلم ایرانی

=============

   
فیلم های مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاه ثبت شده: 0

نظر خود را بنویسید